Eshop

Ktorú možnosť platby ponúkate?

Iba platba  kartou cez platobnú bránu Sumup 

VISA

Mastercard

Maestro 


Bola už moja objednávka odoslaná?

Váš nákup bude odoslaný do 2 - 3 pracovných dní od prijatia platby. Hneď, ako bude vaša položka pripravená na odoslanie, dostanete email s odkazom na sledovanie zásielky.


Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Hneď, ako začneme spracovávať vašu objednávku, dostanete email s odkazom na sledovanie zásielky. Prostredníctvom tohto odkazu môžete sledovať stav svojej objednávky.Tieto informácie nájdete aj vo svojom účte. Neprišiel vám tento email? Skontrolujte, či sa email nenachádza v priečinku s nevyžiadanou poštou.>


Bola už moja objednávka odoslaná?

Váš nákup bude odoslaný do 2-3 pracovných dní od prijatia platby. Hneď, ako bude vaša položka pripravená na odoslanie, dostanete email s odkazom na sledovanie zásielky.


Kde nájdem svoju faktúru?

Po odoslaní objednávky vám faktúru zašleme emailom. Ak vám email s faktúrou neprišiel, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis


Prečo bola moja platba kreditnou kartou zamietnutá?

Je nám ľúto, že vaša platba bola zamietnutá.

K zamietnutiu platby môže dôjsť z týchto dôvodov:

Meno a adresa držiteľa karty sa nezhodujú s fakturačnými údajmi.

Karta dosiahla limit pre platby na internete.

Stránka transakcie vypršala.

Opustili ste stránku pred dokončením platby.


Odstúpenie od zmluvy 14dní

Ak ste nepodnikateľ, výrobok môžete bezplatne vrátiť do 14 dní od jeho doručenia. Vzor na odstúpenie zmluvy do 14 dní.

Ak ste podnikateľ:

Právo na odstúpenie od zmluvy nemá ani podnikateľ, napr. SZČO, ktorý v e-shope zakúpi tovar "na IČO". 


Záručná doba 24/12 Mes.

Záručná doba je 24 mesiacov (§ 620 Obč. zákonníka pre koncových spotrebiteľov, pre obchodné spoločnosti a podnikateľov sa riadi záruka na akosť podľa Obchodného zákonníka v trvaní 6 mes. batérie alebo 12 mesiacov).


Ako reklamovať ?

K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. (www.predaj.ka-comp.sk/reklamaciatovaru.jpg). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu). Kupujúci si hradí sám dopravu ku predávajúcemu.

Pokiaľ chcete reklamovať u nás zakúpený tovar, kliknite na nasledujúci text "Nová reklamácia" a vyplňte formulár. Následne vytlačte sprievodný list reklamácie, ktorý doručte na určené miesto reklamácie s reklamovaným tovarom a s dokladom o zakúpení tovaru (kópia faktúry, pokladničného dokladu). Nová reklamácia

Reklamovaný tovar zasielajte na adresu:

Karol Krumphanzl

Janík 136

04405 Janík

 


Koľko stojí doprava?

 Doprava je ZDARMA !!!